Het is bijna zover! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Nancy Berg - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Nancy Berg - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Nancy

29 Juni 2013 | Nederland, Naaldwijk

Eindelijk !
Morgen vlieg ik, samen met de andere Nederlandse vrijwilligers naar Ghana om een maand ons steentje bij te dragen.

In de tussentijd gingen de voorbereidingen door.
Ik heb een voor-cursus gevolgd van 1 dag bij Muses waar ik best heel veel aan heb gehad!
Ik heb me erg verdiept in het land. Zo veel mogelijk ervaringsverhalen gelezen en natuurlijk nog ene heleboel spullen gekocht, wand je koopt toch altijd meer dan je van plan ben als je op reis gaat.
Er waren nog een paar hele lieve mensen die mij nog voor een stukje wouden sponsoren en die mensen ben ik heel erg dankbaar!
Ik heb een paar kleine spulletje bij me voor de kindjes daar. maar heb ook een bedrag van 200 euro bij elkaar opgehaald die ik meeneem. Ik hoop dat ik de mensen er een klein beetje mee kan helpen.

Het is echt mijn droom om dit te doen maar je zit niet zomaar in Ghana.
Mijn 2e vaccinatie heb ik nog gekregen. Ik ben langs de Ghanese ambassade geweest voor mijn visum.
en ik kan je vertellen dat je niet zomaar je visum in je had heb...
Ik had het er druk genoeg mee, maar dat maakt helemaal niks uit.

In de tussentijd had ik ook mijn eind examens voor de middelbare school, maar gelukkig ben ik daar zonder moeilijke omwegen in 1 keer voor geslaagd en kon ik me helemaal gaan voorbereiden op de reis!

Nu ben ik nog maar 1 dag van 'het grote avontuur'
Mijn koffer staat, overvol natuurlijk, naast me en ik kan echt niet wachten. laat het nu maar morgen zijn.
Ik ga proberen aankomende maand een paar keer iets te kunnen schrijven hier, maar natuurlijk licht dat helemaal aan hoe het programma is.

  • 29 Juni 2013 - 16:45

    Ingrid:

    Spannend hoor. We zullen aan je denken. Goede reis en heel veel plezier. We kijken uit naar je volgende verhaal!

    Knuffel van
    Ingrid, Erik, Sonja en Dennis

  • 29 Juni 2013 - 16:48

    Astrid:

    Een hele fijne tijd in Ghana xxx

  • 29 Juni 2013 - 18:41

    De:

    Leuk hoor om jou zo te volgen ben benieuwd naar jou volgende verhaal.

  • 29 Juni 2013 - 18:43

    Ed:

    Dat was een bericht van mij :-)

    Groetjes

  • 29 Juni 2013 - 22:47

    Esther:

    Hoi nancy

    heel veel succes en ik hoop dat je inzet beloont wordt met mooie momenten. Besef, geniet, beleef het allemaal! liefs esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 27 April 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 13094

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Nepal

30 Juni 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk in Ghana.

Landen bezocht: