Wo 30 juli. I'ts my BIRTHDAAAY ! (: - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nancy Berg - WaarBenJij.nu Wo 30 juli. I'ts my BIRTHDAAAY ! (: - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nancy Berg - WaarBenJij.nu

Wo 30 juli. I'ts my BIRTHDAAAY ! (:

Blijf op de hoogte en volg Nancy

30 Juli 2014 | Nepal, Kathmandu

Woensdag 30 juli.

Dinsdag avond is iedereen opgebleven tot mijn verjaardag. Zo lief & leuk! Sommige waren echt toe aan hun bed, (lees plank, haha) inclusief ik. Maar we hadden het vol gehouden. Samen gezellig drankje gedaan. Ook hadden ze ballonnen opgehangen en heb ik ieder verjaardagsliedje 3 keer gehoord ofzo. Haha! De gastouders waren ook weer zo lief! Ze hadden hapjes voor ons gemaakt. Het was een gezellige avond!
Toen ik 10 minuten 18 was ben ik van de trap af gevallen, waardoor ik nu een beetje mank loop. Maarja, de pijn is alweer bijna weg. Gewoon even verzwikt. wel dus 2 avonden achter elkaar dat ik dus door mahesh 6 trappen omhoog gedragen ben om bij mn bed te komen. Hahaha(:

Vanochtend, tijdens het ontbijt, kreeg ik van noortje ineens een kado, van mijn lieve mama&papa. Super mooi kettinkje en een button met 18 erop, die ik de hele dag moest dragen. Haha. Dankjewel lieve mama&papa <'33

Daarna heb ik weer computerles gegeven met Noortje en Savannah. De kinderen hebben voor mij gezongen, wat echt heel leuk was! We leven hier in een dorpje en de kinderen beginnen ons steeds beter te kennen. Als we ze tegen komen op 'straat' zegge ze 'hallo miss' echt heel leuk. Helaas is vrijdag alweer de laatste dag hier.

Noortje en ik hebben na het lesgeven even liggen bakken in de zon. Het is hier de afgelopen dagen echt onwijs lekker weer! Zelfs gewoon heet! Heerlijk! Alleen is het douche/was water nu op bij ons. Dat is dan wel weer wat minder. Maarja als dat t ergste is... (:

Daarna hebben we met een paar een wandeling van 2 uur gemaakt (ik half strompelend, maar gaat prima) door de bergen. Het uitzicht is zo mooi! Ik raak niet uitgekeken hier!

Mijn verjaardags diner was, heel verrasend, rijst en saus met groente. Nouja gelukkig vind ik het nogsteeds best lekker! (:
Daarna was wel een grote verrassing. Ineens stond er een onwijssss lekkere pure chocolade taart voor me neus! Inclusief vuurwerk. Lekkaa ! Echt zooo lief weer van iedereen hier!

Ja, ik heb een leuke verjaardag gehad hier in het hele mooie Nepal! Iedereen bedankt voor de felicitaties!

  • 30 Juli 2014 - 20:37

    Astrid:

    Fijn dat de verrassing geslaagd was! En je verjaardag was ook super zo te lezen :)

    Nog 364 dagen en dan ben je weer jarig :-D

  • 30 Juli 2014 - 20:48

    Ingrid:

    Deze bijzondere verjaardag zul je nooit meer vergeten. Dikke knuffel van je tante <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 27 April 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 13032

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Nepal

30 Juni 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk in Ghana.

Landen bezocht: